PREDSTAVITEVPROGRAMNOVICELOST&FOUNDKONTAKTARHIVGALERIJA

sobota, 10. marec 2007

20:30 - Festival Rdeče zore
Marijs Boulogne: Ve?na medikacija

slovenska adaptacija gledališke predstave Endless Medication
Ponovitvi: sobota, 10. 3. in nedelja, 11. 3. ob 20.30
Klub Gromka, AKC Metelkova Mesto

Produkcija in organizacija: Društvo Mesto žensk
V sodelovanju: Festival Rdeče Zore in Klub Gromka, AKC Metelkova Mesto

Cena vstopnice: 4 EUR (Uro pred začetkom predstave na vhodu v Klub Gromka)

Za rezervacije in pojasnila pokličite v pisarno Mesta žensk 01/438.15.80 vsak delavnik med 11.00 in 16.00 uro ali pišite na elektronski naslov: pr@cityofwomen.org



Režija in priredba: [b]Simona Semenič[eb] in [b]Marijs Boulogne[eb] (Belgija)
Dramaturgija: [b]Jerneja Kušar[eb]
Nastopata: [b]Barbara Krajnc[eb] in [b]Jelena Rusjan[eb]
Avtorica besedila: [b]Marijs Boulogne[eb], prevod: [b]Tanja Lesničar Pučko[eb]
Oblikovanje svetlobe: [b]Janko Oven[eb]; izdelava kostumov: [b]Nina Holc[eb]; mentorica za harmoniko: [b]Maja Vujovi?[eb]; oblikovanje letaka: [b]Alma Dlaki?[eb]; fotografija: [b]Nada gank[eb]
produkcija: [b]Društvo Mesto žensk[eb], producentka: [b]Sabina Potočki[eb]; v sodelovanju: [b]KUD Channel Zero[eb], AKC Metelkova mesto; s pomočjo: [b]Društvo ŠKUC-LL, klub Monokel[eb]. AKC Metelkova mesto; predstavo sta omogočila [b]Ministrstvo za kulturo RS[eb] in [b]MOL oddelek za kulturo[eb]

Premiera predstave je bila izvedena 14. maja 2006 v klubu Channel Zero, AKC Metelkova mesto.


Večna medikacija je gledališka predstava, ki jo je leta 2003 ustvarila flamska režiserka in performerka Marijs Boulogne v sodelovanjuz valonsko igralko Manah Depauw.
V angleški izvedbi predstave, ki je bila oktobra 2005 predstavljena na festivalu Mesto žensk, je vlogo Manah Depauw odigrala Sara De Bosschere (gledališki kolektiv De Roovers). Po uspešni in odmevni izvedbi Večne medikacije na festivalu, se je Društvo Mesto žensk odločilo, da bo predstavo po izvedbah v francoščini, flamščini in angleščini preneslo v slovenščino.

Večna medikacija pripoveduje zgodbo o Rosi, dekletu, ki ne joče. Oplodi jo JesusChristMachine in kmalu rodi – skozi drobovje – božjega vnuka. Bog se pojavi v obliki govoreče žarnice, nosečnost pa ponazarja lubenica, ki raste pod Rosinim krilom. Ker se otrok razvija v Rosinem drobovju, zaustavi njeno presnovo: lubenico je treba razrezati/splaviti. Z božjo pomočjo Rosa končno (iz noge) rodi majhnega dečka, ki nikoli ne joka. Zgodba se zaključi z Rosinim zaprtjem v umobolnico, detomorom in procesom, na katerem je Rosa obsojena na zdravljenje brez konca.

Večna medikacija je performans, narejen v slogu â€~fairground’ (sejemskega) gledališča. Marijs Boulogne obravnava gledališke trike na otročji, luciden, pa tudi perverzen način. Skatološka moč je skrita za navidezno nedolžnostjo dveh energičnih, radoživih in brezskrbnih deklet. Neprisiljen, samoumeven način, s katerim se lotevata obscenosti in nasilja, vodi zaradi predmeta obravnave - spočetja in rojstva božjega vnuka - v obliko religiozno obarvane pornografije.
Ime dekleta – Rosa – izhaja od sv. Roze iz Lime (1586-1617). V Večni medikaciji - o čemer pripovedujejo tudi izkušnje številnih mistikinj iz istega obdobja - se verska ekstaza zlahka sprevrže v delirij z močnim seksualnim nabojem. Svetost in bogoskrunstvo hodita z roko v roki.

Biografije ustvarjalk:

[b]Marijs Boulogne[eb] (1978) je študirala režijo na bruseljskem RITS in potem preživela še leto dni na oddelku za 'svobodne delavnice', nove medije, instalacije in interdisciplinarno ustvarjanje. Napisala in režirala je Voulez-vous poeper avec mA´a in Herzschmerz ter priredila in režirala De Groot en Klein (Botho Strauss), De presidentes in Anticlimax Wernerja Schwaba. Je avtorica video performansa Visioenen in instalacije Fuck me dead (performans, video, diapozitivi, vezenine) o vdanosti in ekstazi, ki je bila prikazana junija 2002 na Nieuwpoorttheater v Gentu, na time-festivalu 2003 in STUK.

[b]Simona Semenič[eb] (1975) je na ljubljanski AGRFT doštudirala dramaturgijo, kot dramaturginja in/ali soavtorica je sodelovala pri projektih: Cleansed (režija Ivan Talijanči?, 2003, Exodos, Wax Factory), ... She Said (režija Ivan Talijanči?, 2005, Mini Teater, Cankarjev dom, Wax Factory; soavtorica teksta in producentka projekta), ?rna kuhna (avtor: Peter Kus, režija: Barbara Bulatovi?, Mini teater, 2004), What a feeling (avtorica: Nina Meško, 2003, Zavod Masa in Cankarjev dom), A.C.T. Metelkova (avtorja: Hiroko Tanahashi, Max Schumacher, 2005, Mesto žensk) in Kartografija celovečernih slik (avtor: Rok Vevar, 2005, Glej, Maska, Cankarjev dom, soavtorica videa). Kot soavtorica je sodelovala z Rokom Vevarjem pri predstavah: Polna pest praznih rok (2001, Zavod Museum), Solo brez talona (Glej, Maska, 2003). Trenutno v Gledališču Glej vodi projekt PreGlej, ki se ukvarja z uprizarjanjem bralnih različic tekstov še neuveljavljenih slovenskih dramatikov. Je avtorica dramskih tekstov.

[b]Barbara Krajnc[eb] (1973) je doštudirala dramsko igro na ljubljanski AGRFT, kjer je zaključila tudi magistrski študij. Še v času študija je začela igrati v različnih slovenskih gledališčih; predvsem v Slovenskem mladinskem gledališču v Ljubljani (A. P. ?ehov: ‚Utva’, A. P. ?ehov: ‚Tri sestre’, Sofokles: ‚Kralj Ojdipus€™, Nič igranja, prosim,rež.: Tomi Janežič) in Slovenskem ljudskem gledališču v Celju (W. Shakespeare: ‚Kralj Lear’, rež: Matjaž Zupančič, B. A. Novak: ‚V ozvezdju postelje’, rež.: Vinko Moderndorfer), v Gledališču Ptuj (Praznina, stara zgodba iz moje vasi’, rež.: Tomi Janežič) ter v Plesnem teatru Ljubljana pri predstavi ‚Blastostrelka’in ,(Impro)ove’koreografinje Sinje Ožbolt, v Mestnem gledališču ljubljanskem (P. Shaffer: â€Equus’, rež.: Tomi Janežič). Za svoje vloge je še kot študentka prejela Študentsko Prešernovo nagrado za vlogo Claire v Genetovih ‚Služkinjah’ (rež.: Tomi Janežič) ter Severjevo nagrado za vlogo Veronike v Hiengovi ‚Lažni Ivani’ (rež.: Aleš Novak).

[b]Jelena Rusjan[eb] (1979) je po končani srednji baletni šoli doštudirala igro na Akademiji scenskih umetnosti v Sarajevu. Kot koreografinja, igralka in plesalka je sodelovala v številnih predstavah v Bosni in Hercegovini (Otvorena scena Obala, Narodno pozorište Sarajevo). V letu 2005 pa je v Sloveniji nastopila v predstavah Galerija mrtvih žensk (avtorici: Maja Delak in Maja Kline, 2005, En-Knap in Cankarjev dom) in ?udna so pota Gospodova (avtor: Borut Bučinel, 2005, KUD Samosvoj in KUD Pozitiv).



« nazaj


MESSAGE TO OUR VISITORS
We don't care who you are, or what ethnic, religious or other identity status you represent, we are all red on the inside. However, if you come to Gromka and show no respect to the people (fellow visi...
[ preberi več... ]




layout:vax - 2008 - code:primz