PREDSTAVITEVPROGRAMNOVICELOST&FOUNDKONTAKTARHIVGALERIJA





ponedeljek, 16. junij 2008

20:00 - Retrovizor
Retrovizor

*Across 110th Street*, B. Shear, 1972

*Across 110th Street* je film, ki se skromno pretvarja, da je zgolj
proceduralna kriminalka, postavljena v tocno dolocen prostor in cas, a
njegova vztrajnost in senzibilnost je obenem vec kot samo naturalisticna
casovna kapsula v zanrski preobleki, temvec zametek ozavescenega
druzbenega izjavljanja ? utelesenje termitskega filma, ki z izbrusenim
pogledom in pozornim posluhom ohranja in resuje kljucne poteze tistega
realnega, iz katerega je bil spocet. Odziv komodificirane kritike je bil
torej lahko zgolj simptomaticno kratkoviden, ko je bistveno vrednost
filma prepoznal in jo hkrati zavrnil kot nekaj za gledalca neznosnega in
morecega, nekaj, kar iznicuje sam imperativ filmskega uzitka:

"Across 110th Street ni film za obcutljive. Od samega zacetka do konca
je dobesedno okopan v krvi. Pa se tisti koscki filma, ki niso krvavo
nasilni, so napolnjeni z zanikrnimi harlemskimi lokacijami ali podobno
neprivlacnimi posnetki geta, ki ne dopuscajo nobenega odpocitka od
vsesplosne depresije in opresije. V celotnem filmu ni enega samega
zapeljivega ali romanticnega lika ali stalisca, s katerem bi se
obcinstvo lahko poistovetilo. Edini trzni potencial filma je tako
njegovo nasilje, pa se to bo verjetno vec ljudi odbilo kot pritegnilo.
Reziser filma je neumoren in zagrizen v svojem portretiranju nasilja.
Glavne junake zdruzuje s stranskimi liki in situacijami v masovne
prizore, ki celotno produkcijo navdajajo z obcutkom avtenticnosti. Morda
je vse skupaj videti se prevec realisticno." -- Variety, 1972



« nazaj


MESSAGE TO OUR VISITORS
We don't care who you are, or what ethnic, religious or other identity status you represent, we are all red on the inside. However, if you come to Gromka and show no respect to the people (fellow visi...
[ preberi več... ]




layout:vax - 2008 - code:primz