PREDSTAVITEVPROGRAMNOVICELOST&FOUNDKONTAKTARHIVGALERIJA

sreda, 16. november 2016

10:30 -
Emanat: Tehnoburleska - delavnica

  English -> http://emanat.si/en/education/image-snatchers--how-to-become-a-good-snatcher/


Vabljene_i na pet dnevno delavnico od 13.-17.11.2016, kjer bomo skupaj obdelovale_i nove čudno čutne tatvine, ki burijo našo domišljijo. Delavnico bomo vodile_i članice_i kolektiva Tatovi podob, vsak_a bo po svoje prispeval_a s svojim tatinskim orodjem in vam pomagal_a pri realizaciji tehnoburlesknega akta. Podrobneje o delavnici v nadaljevanju!
17.11. bomo prenovljeni Tatovi podob skupaj z vami v razširjeni tatinski združbi na ogled ob običajnem terminu na običajnem kraju. Kar je zamujeno, se ne vrne več, in vsak tehnoburleskni večer preživimo malce drugače. Vabljene_i ponovno v našo družbo! 

Podrobni opis delavnice
Mathilde Buns: Telo in njegov inštrument
Zase lahko rečem, da sem glasbeno neizobražena. Ampak obožujem bobne. Uživam, ko udarjam po njih, uživam, ko jih poslušam, uživam, ko zaslišim njihov mogočen zvok.
Dajmo, naredimo bend. Prinesite inštrument, oziroma karkoli, kar proizvaja zvok. Dajmo skupaj premisliti, zakaj nam ta inštrument dogaja. Kako se nanj igra? Ali ne igra? Zakaj smo izbrale_i prav ta inštrument? V kakšnem “kostumu” bomo nanj igrale_i? To je le nekaj od mnogih vprašanj, na katera bomo poskušale_i odgovoriti, lahko pa si odgovor na koncu tudi od-jam-amo. Ali pa ustvarimo solo točko. Možnosti je neskončno...

Tristan Bargeld: Daj to ven, izpljuni, smej se naglas
Pojmo, igrajmo se z besedili, spremenimo glas in povejmo svojo plat zgodbe! Dajmo ven, izpljunimo, smejmo se naglas! Na delavnici bom vodila ogrevanje glasu in vas povabila, da se odprete svojemu glasu (in onemu drugemu in onemu drugemu) in raziščete njegove razsežnosti ter potenciale. Nadaljnje delo bo izhajalo iz pre-pisovanja / predelave vaših najljubših oz. osovraženih pesmi, z namenom da se igrivo spopademo z že obstoječo vsebino, da subvertiramo sporočilo, da spremenimo glasbeni žanr, itd. Ali pa da samo obupno fušamo med petjem - tudi to je možnost, na katero običajno pozabimo!

Crucial Pink: Remiksan
Kot producent elektronske glasbe vas vabim na kratko ekskurzijo skozi različne pristope h glasbeni opremi pri tehno-burleski. Popularno skladbo, ki že sama gledalki_cu nekaj pripoveduje in postavlja burleskno točko v specifičen kontekst, lahko naprimer spremenimo v svoj remiks, priredbo, morda v bolj plesno verzijo, in jo s tem približamo telesu gledalke_ca v sodobnem času. Spoznale_i se bomo tudi s tehnikami, ki take priredbe omogočajo.

Mad Jakale: Parodija izvirnika
Izberite si lik, (slavno) osebo, zgodbo; naredite solo performans, preoblečite se, zaplešite, povejte, bodite tisto, kar si želite, izberite si svoj vprašljivi izvirnik. Na delavnici bomo ponavljale_i, prenavljale_i, preizkušale_i, preobračale_i in parodirale_i idejo originala. Prinesite s seboj karkoli vam je/bo v pomoč: glasbo, besedilo, kostum, sliko, rekvizite...
Pred tem: disko ogrevanje!

Rebellious KITCH Controversy: Politični potencial drag in queer estetike
Že od začetka delovanja leta 2013 Tatovi podob eksperimentirajo s formo burleske in kabareja, vključujoč politično dimenzijo teh form. Pri tem – med drugim – uporabljajo metode drag in queer estetike, kar pomeni tudi specifičen način oblačenja, ki spremeni identiteto performerke_ja, predvsem v smislu spreminjanja spola, a tudi rase ali razreda. Preoblačenje, ki spremeni spol iz moškega v žensko in obratno, iz ženske v moškega, najpogosteje ni namenjeno le zabavi in humornim učinkom, temveč ima praviloma tudi pomembno politično dimenzijo, ki preizprašuje normirane spolne vloge, ki generirajo hierarhičnost v patriarhalni kapitalistični družbi, kar posledično odpira tudi vprašanja rase in razreda. Rebellious KITCH Controversy bo prispevala krajše predavanje političnem potencialu metod drag in queer estetike s primeri kot so: Vaginal Davis, Divine, Liad H. Kantorowitcz, pa tudi iz prakse Tatov podob. 

HPD: Na drugi pogled
Na delavnici bom udeleženkam_cem predlagal, da ustvarijo svoje burleskne in kabarejske točke s pomočjo metode, ki temeljji na dialogu med performerko_jem in opazovalkami_ci. Potencialne materiale bomo črpale_i iz povratnih informacij opazovalke_ca. Kaj je že zajeto v prezenci performerke_ja, četudi na odru ne počne določene akcije? In če določeni prezenci dodamo zgolj en dodaten element (kot na primer drugo osebo, predmet, kostum, glasbo), ali se prvotni vtisi o prezenci performerke_ja postavijo na glavo? Morda lahko med tem, kar lahko naredimo ali reprezentiramo, najdemo mnogo zanimivega in marsikaj, kar se nam na prvi pogled izmika. Povedano drugače, osredotočile_i se bomo na tiste aspekte prezence, ki se jih najmanj zavedamo. Z udeleženkami_ci bomo poskusile_i iznajti pristop k ustvarjanju materialov, ki bo temeljil na strategiji igre in bo vključeval osebni “kontejner” (referenc, preferenc, itd.) udeleženk_cev - z namenom, da se dokopljemo do novih subverzivnih postopkov na odru.


Kje in kdaj
Klub Gromka, Metelkova

Urnik delavnice:
nedelja, 13.11. -> 11.00 - 15.00
ponedeljek, 14.11. -> 10.30 - 14.30
torek, 15.11. -> 10.30 - 14.30
sreda, 16.11. -> 10.30 - 14.30
četrtek, 17.11. -> od 10.30.-14.30 preostali del dneva je po dogovoru
četrtek, 17.11. -> ob 21.00 predstava Tatovi podob in udeleženci delavnice

Prijava
Število mest na delavnici je omejeno, saj delo poteka večinoma individualno. Prosimo vas, da ob prijavi pošljete nekaj informacij o sebi (kratek življenjepis) in o tem, kaj bi si želele_i na delavnici raziskati. Predhodne izkušnje na tem področju niso potrebne. 
Prijave zbiramo do vključno 8.11.2016 na naslov: agon@emanat.si

Kotizacija
za 5-dnevno delavnico: 50,00 €

Podpora
Organizacija: Tatovi podob / Emanat
Finančna podpora: Ministrstvo za kulturo RS
Partner: Klub Gromka



« nazaj

komentarji







MESSAGE TO OUR VISITORS
We don't care who you are, or what ethnic, religious or other identity status you represent, we are all red on the inside. However, if you come to Gromka and show no respect to the people (fellow visi...
[ preberi več... ]




layout:vax - 2008 - code:primz